Účastníci získají postupy a tipy, jak získávat data na trhu i uvnitř firmy pro prodej finančních produktů a služeb.
Účastníci získají postupy a tipy, jak získávat data na trhu i uvnitř firmy pro prodej produktů a služeb.
Naučíte se rozlišovat různé typy lidí, které vedete, případně s kterými na denní bázi spolupracujete.
Výsledek tréninku: zvýšit příjem obchodníka i zisk společnosti.
Trénink je postaven jako "rychlokurz" pro manažery kteří potřebují zaujmout na první náborové schůzce!
Budete vědět jak najít člověka, oslovit, zaujmout, přesvědčit, navázat spolupráci, adaptovat jej do pracovního procesu.
Budete umět efektivně pracovat s vašimi cílovými skupinami klientů a zákazníků. Nabídnete a prodáte službu nebo produkt.
Obchodníci potřebují poznat core business svých potenciálních klientů, malých firem. V tomto tréninku získají informace, které spojí s obchodními argumenty a obojí přenesou do prodejní řeči.
Hledáte důvody k prodeji pojištění na bankovní pobočce? Přemýšlíte jak zvýšit prodej pojistných produktů Vámi řízenými pracovníky? Uvítáte argumenty, které přimějí klienty uvažovat o pojištění?
Tréninkový program je zaměřen na stavbu celé obchodní sítě nebo doplnění obchodní struktury v pojišťovnictví.
Situace, které dnes považujete za projev nesouhlasu a nezájmu budete považovat za příležitost k dalšímu jednání!