Základem je rozdělení obchodních aktivit na pobočce tak, aby se obchodní místo stalo ziskové.
Trénink je postaven na standardu, který určí zadavatel. Umí implementovat manuál obsluhy klienta, a zařadit pravidla, která jsou součástí řízení kvality nebo prioritou mystery shopingu a callingu.
Trénink je určen pracovníkům obchodu pojišťovny a prodejcům služeb. Je vhodný pro manažery a obchodníky.
Trénink je rozdělen na 1den školení + minálně 1týden praxe + 1den vyhodnocení výsledků.
Účastníci mezi tréninky realizují aktivitu v praxi a monitorují aktivity a výsledky prodeje.
Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.
Děkujeme!
Poptat
Od roku 1997 působím v oboru pojišťovnictví. Zkušenosti jsem získal jak z přímého prodeje, tak managementu. Z pozice Zemského ředitele, Allianz pojišťovny, jsem odešel do své makléřské firmy na pozici výkonného ředitele. Klienti a účastníci tréninků oceňují mou silnou orientaci na měřitelný výsledek, přímočarost a reálnou zkušenost z obchodu a managementu.
Tréninky, které vedu, jsou tematicky zaměřeny: projekty obchodní strategie, manažerské a obchodní dovednosti, řízení aktivit, finanční poradenství pro privátní a korporátní klienty, výkonnostní koučink, komunikace, konflikty a asertivita, vyjednávání, týmová práce, motivace, péče o klienta.
Výběr z realizovaných projektů pro: Allianz pojišťovna, a.s. Raiffeisen stavební spořitelna, UNIQA pojišťovna a.s., ČSOB Leasing Slovensko, ČSOB Banka Slovensko, KAPITOL pojišťovací a finanční poradenství, a.s.