Obsah programu je sestaven pro obchodníky přímého prodeje tak, aby se zvýšila jejich úspěšnost v obchodním telefonování. Program je vhodný pro pojišťovny, banky, leasingové společnosti, realitní kanceláře, obchodní call centra.
Systematická příprava na hovor, odbourá bariéru z telefonování. Soustředíme se na práci s konkrétními cílovými skupinami:
Trénink je postaven jako 2denní program, který obsahuje:
1.den stavbu obchodního telefonátu + 14denní praxi formou měřené aktivity + 2.den korekce odchylek call skriptu a živé volání na klienty.
Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.
Děkujeme!
Poptat
Od roku 1997 působím v oboru pojišťovnictví. Zkušenosti jsem získal jak z přímého prodeje, tak managementu. Z pozice Zemského ředitele, Allianz pojišťovny, jsem odešel do své makléřské firmy na pozici výkonného ředitele. Klienti a účastníci tréninků oceňují mou silnou orientaci na měřitelný výsledek, přímočarost a reálnou zkušenost z obchodu a managementu.
Tréninky, které vedu, jsou tematicky zaměřeny: projekty obchodní strategie, manažerské a obchodní dovednosti, řízení aktivit, finanční poradenství pro privátní a korporátní klienty, výkonnostní koučink, komunikace, konflikty a asertivita, vyjednávání, týmová práce, motivace, péče o klienta.
Výběr z realizovaných projektů pro: Allianz pojišťovna, a.s. Raiffeisen stavební spořitelna, UNIQA pojišťovna a.s., ČSOB Leasing Slovensko, ČSOB Banka Slovensko, KAPITOL pojišťovací a finanční poradenství, a.s.
Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.