Newsletter
Chci poradit +420 739 036 527

Fronta před pobočkou

Ve spolupráci s ab connectia s r.o.
12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
2
Úroveň kurzu Střední
8
Časová náročnost 8 hod / 1 den

O čem trénink bude

Dostanete nástroje jak zvýšit návštěvnost pobočky a systematicky pracovat s klientem.
Klienti se k Vám budou vracet!

Fronta před pobočkou! To je sen každého provozovatele přepážek, expozitur, kanceláří.

  • Otevíráte novou pobočku?
  • Chcete zvýšit výtěžnost obchodního místa?
  • Chcete naučit klienty navštěvovat vaše pracoviště?

Trénink vám dá použitelný návod, jak navýšit počet příchozích klientů do kanceláře: vytvoření dlouhodobé strategie v budování vztahu s klientem + techniky, které zvýší návštěvnost a zajistí rentabilitu obchodního místa.

Co použijete v praxi

  • Návody z praxe jak zvýšit návštěvnost na pobočce
  • Poznáte svého klienta a dokážete jej motivovat k návštěvě vaší pobočky
  • Efektivně budete mít zorganizovaný čas vašeho pracoviště
  • Dostanete do rukou nástroje na systematickou práci s klientem
  • Většina návštěv klienta bude naplánována a tím poroste ziskovost vaší pobočky

 

Na co se zaměříme

  • Co klienta láká k návštěvě kanceláře
  • Jak prodat klientovi výhody schůzky na pobočce
  • Co dělat, když se klient brání návštěvě pobočky
  • Jak zavázat klienta k opakované návštěvě pobočky
  • Organizace aktivit na pobočce

Ještě získáte

  • Tréninkové materiály v tištěné podobě

Termíny kurzu

Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.

Děkujeme! 

Poptat

Komu je kurz určen

Kdo Vás bude trénovat

Ing.  Petr Musil
Ing. Petr Musil partner společnosti MUSIL a partneři s.r.o., Business consultant
S akčním plánem efektivně a s profitem.

Od roku 1997 působím v oboru pojišťovnictví. Zkušenosti jsem získal jak z přímého prodeje, tak managementu. Z pozice Zemského ředitele, Allianz pojišťovny, jsem odešel do své makléřské firmy na pozici výkonného ředitele. Klienti a účastníci tréninků oceňují mou silnou orientaci na měřitelný výsledek, přímočarost a reálnou zkušenost z obchodu a managementu.
Tréninky, které vedu, jsou tematicky zaměřeny: projekty obchodní strategie, manažerské a obchodní dovednosti, řízení aktivit, finanční poradenství pro privátní a korporátní klienty, výkonnostní koučink, komunikace, konflikty a asertivita, vyjednávání, týmová práce, motivace, péče o klienta.
Výběr z realizovaných projektů pro: Allianz pojišťovna, a.s. Raiffeisen stavební spořitelna, UNIQA pojišťovna a.s., ČSOB Leasing Slovensko, ČSOB Banka Slovensko, KAPITOL pojišťovací a finanční poradenství, a.s.

Trénink připravuje

Kateřina Mendrok garant tréninku

treninky@treninky.cz

Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.