V přerozděleném trhu a v době regulací se stává klíčovou disciplínou otevírání dveří novým klientům. Boj o data poroste a přitom často "sedíme na zdrojích", za které by jiní platili zlatem. Navíc u téměř každého stávají ho klienta existuje motiv, aby nového klienta přivedl k vám. Umíte tento motiv najít?
Doporučení, tedy reference, jsou zdroje jako každé jiné. Jejich vytěžení závisí na znalosti: kde je hledat a proč osoby, které známe, by nám měli tyto zdroje poskytovat. Budeme tedy obchodovat s vlastníky dat a naučme se proč by nám je měli poskytnout.
Získáte a ve své praxi využijete návod jak u každého klienta najít důvody pro předání reference.
Přejdete z otázky ... "neznáte někoho, kdo by využil mé služby..." do systému nápovědy. V praxi to znamená, že pro každého současného klienta budete mít strategii i taktiku dovolání referenčních příležitostí.
Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.
Děkujeme!
Poptat
Od roku 1997 působím v oboru pojišťovnictví. Zkušenosti jsem získal jak z přímého prodeje, tak managementu. Z pozice Zemského ředitele, Allianz pojišťovny, jsem odešel do své makléřské firmy na pozici výkonného ředitele. Klienti a účastníci tréninků oceňují mou silnou orientaci na měřitelný výsledek, přímočarost a reálnou zkušenost z obchodu a managementu.
Tréninky, které vedu, jsou tematicky zaměřeny: projekty obchodní strategie, manažerské a obchodní dovednosti, řízení aktivit, finanční poradenství pro privátní a korporátní klienty, výkonnostní koučink, komunikace, konflikty a asertivita, vyjednávání, týmová práce, motivace, péče o klienta.
Výběr z realizovaných projektů pro: Allianz pojišťovna, a.s. Raiffeisen stavební spořitelna, UNIQA pojišťovna a.s., ČSOB Leasing Slovensko, ČSOB Banka Slovensko, KAPITOL pojišťovací a finanční poradenství, a.s.
Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.