Newsletter
Chci poradit +420 739 036 527

Mladá generace obchodníků - Jak je vést

Ve spolupráci s Gerhardem Mendrokem
12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
2
Úroveň kurzu Střední
8
Časová náročnost 8 hod / 1 den

O čem trénink bude

Když víte, že pro mladou generaci obchodníků už není smyslem života vydělávání peněz, kdy peníze jsou nástrojem, nikoliv cílem a kdy ideální představa o práci je job, kam se chodí i bavit, tak také umíte promluvit jejich řečí, a tedy se i dohodnout. Přesně o tom je tento trénink.

Pouhým pohledem na obchodní týmy zavedených firem často zaregistrujeme dva fakty: Tvrdé jádro zakladatelů-obchodníků drží slušnou část klientského kmene, který však ne vždy roste. Současně fluktuace nových obchodníků, které jsme najali na udržení a zvýšení obchodního trendu, se počítá v desítkách procent.

Je to stále častější téma velkých firem, daleko menší je výskyt pozitivních příkladů řešení. Jedná se o klíčový faktor úspěchu blízké budoucnosti. Celý trénink se proto věnuje dvěma tématům:

  1. Jak vést mladé obchodníky v adaptaci, aby si rychle sáhli na úspěch
  2. Jak vést tým, složený ze dvou tak odlišných generací jako X a Y, nebo dokonce doplněné úplně mladou generací Z 

Co použijete v praxi

Když jste v komunitě cizinců, tak máte jen dvě možnosti se domluvit, vzít si tlumočníka nebo se ten jazyk naučit. A proč si myslíme, že je to jiné, když pracujeme s komunitou mladých obchodníků ve svém týmu?

Začneme tím, jak pracovat se stanovením cílů. Umění převést cíle manažera do užitku mladého obchodníka bude první dovedností. Zde se podíváme na motivovatelnost mladých a jejich potřeby. Pak navážeme tématem zadávání úkolů. Jak naformulovat zadání a jak využívat dovednosti mladých k tomu, aby v obchodě uspěli. K tomu budeme potřebovat navnímat, jak dnes mladí komunikují. Logicky navážeme organizací práce a času mladým obchodníkům, abychom sladili manažerskou představu s představou generace, která hodlá práci věnovat přesně tolik, kolik potřebuje vydělat. Na závěr zkoordinujeme práci nových, mladých obchodníků se zkušenými stávajícími.

Použitím výstupů z tréninku omezíte fluktuaci těch mladých obchodních talentů, které jsou ohrožovány nabídkami, vypadajícími lákavěji, než ta naše. Posunete spolupráci v týmu mezi zkušenými a juniorními obchodníky. Budete umět lépe řídit předávání zkušeností, postupů a klientů mezi generacemi.

Na co se zaměříme

  • Zahájíme praktickým souhrnem, které cíle a aktivity od obchodníka očekáváme, abychom přesně na ně cílili v tréninku
  • Převedeme naše cíle do řeči mladého obchodníka
  • Naučíme se motivovat mladou generaci jejich vlastními užitky tak, aby pochopili smysl práce
  • Zvládneme předávat úkoly v podobě jakou akceptuje nová generace
  • Navrhneme organizaci práce a času mladé generaci, aby je práce bavila
  • Zpracujeme návrh spolupráce celého týmu složeného z obchodníků různých generací

Termíny kurzu

Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.

Děkujeme! 

Poptat

Kdo Vás bude trénovat

Gerhard Mendrok, MBA
Gerhard Mendrok, MBA Jednatel společnosti ab connectia, senior consultant, obchodník
Když spojíme lidský um a pracovní nasazení, pak výsledem může být jedině růst

Vedu programy dílem rozvojově, částečně projektově a hodně výkonnostně. Je to směs selského rozumu a zkušeností svých i jiných. To vše smícháno se základní teorií. Proto jsou dovednosti a znalosti z mých programů vždy ihned použitelné v praxi. Mám na zřeteli vždy Váš konkrétní užitek. Vaším přínosem i mým cílem je tedy měřitelný posun vpřed. Snad proto mám věrné klienty. Budu rad, když to budete i Vy.
Realizace projektů pro: ČSOB Leasing a.s., ČSOB Pojišťovna a.s,Československá obchodná banka a.s., UNIQA pojišťovna a.s., Tatra banka a.s., Allianz Slovenská poišťovna, a.s., Česká pojišťovna a.s., Raiffeisen stavební spořitelna, J&T BANKA a.s., Unimarco a.s., AXA pojišťovna, CAPITOL akciová spoločnosť, Kapitol finanční poradenství a.s., ASA, Modrá Pyramida stavební spořitelna, Generali Slovensko, UNION poisťovňa, IZOLAS - Saint Gobain, Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Inshurance Group

Ing.  Petr Musil
Ing. Petr Musil partner společnosti MUSIL a partneři s.r.o., Business consultant
S akčním plánem efektivně a s profitem.

Od roku 1997 působím v oboru pojišťovnictví. Zkušenosti jsem získal jak z přímého prodeje, tak managementu. Z pozice Zemského ředitele, Allianz pojišťovny, jsem odešel do své makléřské firmy na pozici výkonného ředitele. Klienti a účastníci tréninků oceňují mou silnou orientaci na měřitelný výsledek, přímočarost a reálnou zkušenost z obchodu a managementu.
Tréninky, které vedu, jsou tematicky zaměřeny: projekty obchodní strategie, manažerské a obchodní dovednosti, řízení aktivit, finanční poradenství pro privátní a korporátní klienty, výkonnostní koučink, komunikace, konflikty a asertivita, vyjednávání, týmová práce, motivace, péče o klienta.
Výběr z realizovaných projektů pro: Allianz pojišťovna, a.s. Raiffeisen stavební spořitelna, UNIQA pojišťovna a.s., ČSOB Leasing Slovensko, ČSOB Banka Slovensko, KAPITOL pojišťovací a finanční poradenství, a.s.