Newsletter
Chci poradit +420 739 036 527

Obchodní role pracovníka přepážky

Ve spolupráci s ab connectia s r.o.
12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
2
Úroveň kurzu Střední
8
Časová náročnost 8 hod / 1 den

O čem trénink bude

Základem je rozdělení obchodních aktivit na pobočce tak, aby učastníci zvládli vést obchodní rozhovor, a tím se obchodní místo stalo ziskové. 

Trénink je postaven na standardu, který určí zadavatel. Umí implementovat manuál obsluhy klienta, a zařadit pravidla, která jsou součástí řízení kvality nebo prioritou mystery shopingu a callingu.

Trénink je určen pracovníkům přepážek a jejich manažerům.

Co použijete v praxi

  • Účastník umí obratem využít poznatky, protože nedostává poučky a fráze, ale návody na konkrétní situace
  • Situační trénink postavený na konkrétních reálných příkladech

Na co se zaměříme

  • Výběr klientů k oslovení a pozvání na obchodní místo
  • Typologie klienta
  • Příprava obchodního jednání
  • CASA - osnova vedení rozhovoru
  • Vizualizace rozhovoru s klientem, jako nástroj ovlivňování
  • Nácvik logických vazeb mezi požadavkem klienta a naší nabídkou

Ještě získáte

  • Situační trénink postavený na konkrétních reálných příkladech
  • Materiály v tištěné podobě

Termíny kurzu

Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.

Děkujeme! 

Poptat

Komu je kurz určen

Kdo Vás bude trénovat

Gerhard Mendrok, MBA
Gerhard Mendrok, MBA Jednatel společnosti ab connectia, senior consultant, obchodník
Když spojíme lidský um a pracovní nasazení, pak výsledem může být jedině růst

Vedu programy dílem rozvojově, částečně projektově a hodně výkonnostně. Je to směs selského rozumu a zkušeností svých i jiných. To vše smícháno se základní teorií. Proto jsou dovednosti a znalosti z mých programů vždy ihned použitelné v praxi. Mám na zřeteli vždy Váš konkrétní užitek. Vaším přínosem i mým cílem je tedy měřitelný posun vpřed. Snad proto mám věrné klienty. Budu rad, když to budete i Vy.
Realizace projektů pro: ČSOB Leasing a.s., ČSOB Pojišťovna a.s,Československá obchodná banka a.s., UNIQA pojišťovna a.s., Tatra banka a.s., Allianz Slovenská poišťovna, a.s., Česká pojišťovna a.s., Raiffeisen stavební spořitelna, J&T BANKA a.s., Unimarco a.s., AXA pojišťovna, CAPITOL akciová spoločnosť, Kapitol finanční poradenství a.s., ASA, Modrá Pyramida stavební spořitelna, Generali Slovensko, UNION poisťovňa, IZOLAS - Saint Gobain, Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Inshurance Group

Ing.  Petr Musil
Ing. Petr Musil partner společnosti MUSIL a partneři s.r.o., Business consultant
S akčním plánem efektivně a s profitem.

Od roku 1997 působím v oboru pojišťovnictví. Zkušenosti jsem získal jak z přímého prodeje, tak managementu. Z pozice Zemského ředitele, Allianz pojišťovny, jsem odešel do své makléřské firmy na pozici výkonného ředitele. Klienti a účastníci tréninků oceňují mou silnou orientaci na měřitelný výsledek, přímočarost a reálnou zkušenost z obchodu a managementu.
Tréninky, které vedu, jsou tematicky zaměřeny: projekty obchodní strategie, manažerské a obchodní dovednosti, řízení aktivit, finanční poradenství pro privátní a korporátní klienty, výkonnostní koučink, komunikace, konflikty a asertivita, vyjednávání, týmová práce, motivace, péče o klienta.
Výběr z realizovaných projektů pro: Allianz pojišťovna, a.s. Raiffeisen stavební spořitelna, UNIQA pojišťovna a.s., ČSOB Leasing Slovensko, ČSOB Banka Slovensko, KAPITOL pojišťovací a finanční poradenství, a.s.