Newsletter
Chci poradit +420 739 036 527
0
Maximální počet účastníků 0 účastníků
X
Úroveň kurzu

O čem trénink bude

Celkově poskytování masáží na pracovišti vede k vyšší efektivitě, nižším nákladům na zdraví zaměstnanců a k vytvoření příjemného pracovního prostředí, což má pozitivní dopad na firemní kulturu a dlouhodobý úspěch firmy. Poskytnutí masáží na pracovišti profesionálním masérem může přinést zaměstnavateli řadu významných výhod:

  • ZVÝŠENÁ PRODUKTIVITA A EFEKTIVITA PRÁCE
  • PREVENCE PRACOVNÍCH ÚRAZŮ A SYNDROKU VYHOŘENÍ
  • ZLEPŠENÍ TÝMOVÉ SPOLUPRÁCE
  • LEPŠÍ IMAGE ZAMĚSTNAVATELE

Co použijete v praxi

Zaměstnanci, kteří nejsou zatíženi fyzickým nepohodlím nebo bolestmi, mají lepší schopnost soustředit se na práci a jsou efektivnější.

Masáž na pracovišti je formou aktivního odpočinu, který zaměstnancům umožní načerpat novou energii bez dlouhého přerušení pracovního dne.

Masáže pomáhají předejít závažnějším zdravotním problémům, jako jsou problémy s páteří, chronická bolest nebo syndrom karpálního tunelu.

Pravidelné masáže slouží jako motivační nástroj a způsob, jak odměnit zaměstnance za jeho pracovní úsilí.

Na co se zaměříme

  • Pravidelné masáže pomáhají předcházet pracovnímu přetížení a syndromu vyhoření, proto z dlouhodobého hlediska přispívá k vyšší udržitelnosti výkonu zaměstnanců.
  • Masáž pomáhá snižovat stres, napětí a únavu, což vede k lepší koncentraci a vyšší pracovní výkonnosti zaměstnanců.
  • Pohodovější a uvolněnější zaměstnanci mají tendenci lépe spolupracovat a přispívat k lepší atmosféře na pracovišti, tím podporují týmovou dynamiku.
  • Firma, která se stará o zdraví a pohodu svých zaměstnanců, je vnímána jako atraktivní zaměstnavatel a to může pomoci při náboru novách talentů a budování pozitivního firemního prostředí.

Termíny kurzu

Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.

Děkujeme! 

Poptat

Kdo Vás bude trénovat

Kateřina Mendrok
Kateřina Mendrok
Propojení věky ověřených pravidel jógy s dnešním životním stylem, právě teď, dává smysl.

Od samého počátku mé pracovní kariéry se pohybuji ve finančním sektoru, kde jsem získávala zkušenosti s přímým prodejem a aktivním obchodním telefonováním. Z korporátního prostředí, pojišťovny a bank, jsem přešla do vlastní firmy ab connectia s.r.o., kterou jsme založili společně s Gerhardem Mendrokem. Naše společnost se specializuje na poradenské a vzdělávací projekty, která jsou zaměřeny na zvyšování obchodního výkonu našich klientů.
Ve firmě, mám na starosti projekty budování, nastavení, rozjezd a podporu obchodních call center. Pro naše klienty řídím telefonní kampaně a projekty pro podporu prodeje jednotlivých služeb a produktů.
Postupem času, jsem nabyla odbornou způsobilost, která mě opravňuje k činnosti v oboru Yogy, kde aktivně působím jako lektor.

Tréninky, které vedu, jsou zaměřeny na zvýšení výkonu obchodního telefonování a také jak zvládnout negativní reakce klientů, jak pracovat se stresem a udržet si zásady zdravého pohybu mezi počítačem a židlí. Spojením těchto „tvrdých“ a „měkkých“ technik umožní zvýšení pracovního výkonu a „nezbláznit se“.