Newsletter
Chci poradit +420 739 036 527

Prodej podle cílových skupin

12
Maximální počet účastníků 12 účastníků
2
Úroveň kurzu Střední
8
Časová náročnost 8 hod / 1 den

O čem trénink bude

Každý zákazník či klient má jiné potřeby, požadavky, touhy. Trénink je určen nejen obchodníkům, ale všem, kteří potřebují:

  • získat nové klienty,
  • efektivně pracovat se stávajícími klienty.

Budete umět efektivně pracovat s vašimi cílovými skupinami klientů a zákazníků. Dokážete je najít, oslovit, nabídnout a prodat službu nebo produkt. Poznáte jejich námitky – připravíte si účinné argumenty. Dokážete obsloužit stávající i nové klienty - tak, že každý bude ziskový.

Co použijete v praxi

  • Dokážete najít a vybrat vhodné klienty a zákazníky. 
  • Připravit si argumenty a oslovit vybranou skupinu s cílem prodat. 
  • Dokážete řídit prodejní akce, které vedou ke zvýšení prodejního výkonu

Trénink vede „profiobchodník", který má 20letou praxi v přímém prodeji. Informace, které získáte, hned použijete ve své obchodní praxi. Vhledem k nízkému počtu účastníků, budou na tréninku rozebírány individuální potřeby každého z nich.

Na co se zaměříme

  • Zdroje obchodu, cílové skupiny - práce s nimi
  • Prodejní akce zaměřené na cílové skupiny
  • Aktivní oslovení dle cílových skupin
  • Argumentace, zvládání námitek
  • Základy aktivního telefonování
  • Sestavení Business plánu obchodníka

Ještě získáte

  • Naučíte se hovořit jazykem klientů
  • Tréninkové materiály v tištěné podobě
  • Certifikát o absolvování kurzu

Termíny kurzu

Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.

Děkujeme! 

Poptat

Komu je kurz určen

Účastníci tohoto kurzu si koupili také

Kdo Vás bude trénovat

Gerhard Mendrok, MBA
Gerhard Mendrok, MBA Jednatel společnosti ab connectia, senior consultant, obchodník
Když spojíme lidský um a pracovní nasazení, pak výsledem může být jedině růst

Vedu programy dílem rozvojově, částečně projektově a hodně výkonnostně. Je to směs selského rozumu a zkušeností svých i jiných. To vše smícháno se základní teorií. Proto jsou dovednosti a znalosti z mých programů vždy ihned použitelné v praxi. Mám na zřeteli vždy Váš konkrétní užitek. Vaším přínosem i mým cílem je tedy měřitelný posun vpřed. Snad proto mám věrné klienty. Budu rad, když to budete i Vy.
Realizace projektů pro: ČSOB Leasing a.s., ČSOB Pojišťovna a.s,Československá obchodná banka a.s., UNIQA pojišťovna a.s., Tatra banka a.s., Allianz Slovenská poišťovna, a.s., Česká pojišťovna a.s., Raiffeisen stavební spořitelna, J&T BANKA a.s., Unimarco a.s., AXA pojišťovna, CAPITOL akciová spoločnosť, Kapitol finanční poradenství a.s., ASA, Modrá Pyramida stavební spořitelna, Generali Slovensko, UNION poisťovňa, IZOLAS - Saint Gobain, Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Inshurance Group

Trénink připravuje

Kateřina Mendrok garant tréninku

treninky@treninky.cz

Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.

Související články

Gerhard Merndok
19.09.2018
Umět hovořit jazykem jednotlivého kmene, to znamená se s tímto kmenem dohodnout, případně i obchodovat. Neumíte si vysvětlit malou úspěšnost svých obchodníků? Obchodníci vykazují dostatek obchodních aktivit, ale efektivita je nízká nebo žádná. To většinou znamená, že jejich příjmy klesají a tím pádem firemní příjmy také. Při bližším zkoumání stavu se často odhalí příčina: náhodné až nesystémové oslovování zákazníků, postrádající vnitřní uspořádání a logické postupy.
Detail