Situace, které dnes považujete za projev nesouhlasu a nezájmu budete považovat za příležitost k dalšímu jednání!
U obou je výsledkem malá efektivita schůzek a malá prodejnost zboží a služeb na obchodních místech. Jenže, zisk je tvořen prodejem. Překvapíme Vás jednoduchým modelem, který zvýší motivaci k prodeji a tím i obchodní výsledky. Speciálně jsme vyvinuli model CORA, který je zapamatovatelný, pracuje s logickou strukturou a je použitelný pro prodej zboží i služeb, na prodejně i v terénu. Model CORA jsme vyvinuli speciálně pro české a slovenské obchodní firmy a jejich zákazníky.
Dostanete vlastní návod, jak se chovat ke klientům, abyste je motivovali k nákupu.
Model CORA zavádíme do praxe již 6 let v Čechách a na Slovensku u našich klientů. Daří se nám touto metodou měnit negativní postoje obchodníků na chuť prodávat. Model má čtyři jednoduché kroky, proto se dá krásně použít v praxi a tím zvýšit Váš obrat.
Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.
Děkujeme!
Poptat
Od roku 1997 působím v oboru pojišťovnictví. Zkušenosti jsem získal jak z přímého prodeje, tak managementu. Z pozice Zemského ředitele, Allianz pojišťovny, jsem odešel do své makléřské firmy na pozici výkonného ředitele. Klienti a účastníci tréninků oceňují mou silnou orientaci na měřitelný výsledek, přímočarost a reálnou zkušenost z obchodu a managementu.
Tréninky, které vedu, jsou tematicky zaměřeny: projekty obchodní strategie, manažerské a obchodní dovednosti, řízení aktivit, finanční poradenství pro privátní a korporátní klienty, výkonnostní koučink, komunikace, konflikty a asertivita, vyjednávání, týmová práce, motivace, péče o klienta.
Výběr z realizovaných projektů pro: Allianz pojišťovna, a.s. Raiffeisen stavební spořitelna, UNIQA pojišťovna a.s., ČSOB Leasing Slovensko, ČSOB Banka Slovensko, KAPITOL pojišťovací a finanční poradenství, a.s.
Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.