V běžném životě se potkáváte s různými lidmi a řešíte různé situace. Osobní nebo pracovní, na tom nezáleží. Abyste se s lidmi domluvili, potřebujete znát jejich „jazyk", ten Vás nenaučíme.
Ale naučíme jak efektivně komunikovat - se svým podřízeným, nadřízeným, partnerem, klientem, zákazníkem, protivníkem i pracovním týmem.
Natrénujete podstatnou manažerskou kompetenci: efektivní komunikaci se svými lidmi.
Budete schopni vyjádřit své myšlenky srozumitelně a jednoznačně. Naučíte se naslouchat a formulovat informace, tak aby je protistrana přijala za své. Vaše schopnost komunikovat se svým týmem bude mít jiný rozměr – „bez zbytečných řečí".
Stane se z vás věcný řečník, který dokáže efektivně a srozumitelně předávat informace.
Komunikace je dovednost, kterou výborně ovládají leadeři. Každá dovednost se dá natrénovat a rozvíjet. Přijďte natrénovat efektivní komunikaci pro svůj osobní růst.
Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.
Děkujeme!
Poptat