Kurz je zaměřen na získání provize najitím obchodních příležitostí v kmeni obchodníka a jejich vytěžením.
Účastníci tréninku se naučí systematicky pracovat s kmenem klientů. Získají postup pro aktivní práci s klienty v pojistném kmeni a jak vést obchodní schůzku s tímto klientem. Nastaví individuální systém automatického naplnění diáře obchodními příležitostmi z klientského kmene.
Argumentace vyvolávající zájem klienta o schůzku a koupi. Účinný telefonický rozhovor a způsob, jak jej realizovat. Unikátní zvládání námitek z aktivního telefonního rozhovoru včetně příkladů z praxe. Způsob otevření obchodní schůzky vedoucí k prodeji dalších produktů. Pokládání otázek a zvládání reakcí klienta na schůzce z praxe včetně nejčastější reakce: "..musím si to rozmyslet."
Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.
Děkujeme!
Poptat
Od roku 1997 působím v oboru pojišťovnictví. Zkušenosti jsem získal jak z přímého prodeje, tak managementu. Z pozice Zemského ředitele, Allianz pojišťovny, jsem odešel do své makléřské firmy na pozici výkonného ředitele. Klienti a účastníci tréninků oceňují mou silnou orientaci na měřitelný výsledek, přímočarost a reálnou zkušenost z obchodu a managementu.
Tréninky, které vedu, jsou tematicky zaměřeny: projekty obchodní strategie, manažerské a obchodní dovednosti, řízení aktivit, finanční poradenství pro privátní a korporátní klienty, výkonnostní koučink, komunikace, konflikty a asertivita, vyjednávání, týmová práce, motivace, péče o klienta.
Výběr z realizovaných projektů pro: Allianz pojišťovna, a.s. Raiffeisen stavební spořitelna, UNIQA pojišťovna a.s., ČSOB Leasing Slovensko, ČSOB Banka Slovensko, KAPITOL pojišťovací a finanční poradenství, a.s.
Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.