Dostanete nástroje jak zvýšit návštěvnost pobočky a systematicky pracovat s klientem. Klienti se k Vám budou vracet!
Používáte správné argumenty, které přimějí klienty uvažovat o životním pojištění a následně jej koupit? Hledáte důvody k prodeji životního pojištění? Pokud jste finanční poradce dozvíte se:
Pokud jste manažer, záleží na Vás, jak budou obchodníci vnímat životní pojištění, jestli najdou dostatek motivace k jeho prodeji a jestli budou umět vyvolat v klientech potřebu mít životní pojištění.
Podíváme se na systém prodeje životního pojištění jako na prevenci před riziky, spojenými s výkonem činnosti poradce v pojišťovnictví:
Uvědomíte si významu životního pojištění a jeho přínos jak pro klienta tak přínos ve Vašich provizích. Významnou a praktickou částí školení, je formulovat způsob, jakým otevřít téma životního pojištění u klienta.
Zaujalo Vás toto téma, rádi odpovíme všechny otázky. Kontaktujete nás prosím prostřednictvím níže uvedeného pole.
Děkujeme!
Poptat
Od roku 1997 působím v oboru pojišťovnictví. Zkušenosti jsem získal jak z přímého prodeje, tak managementu. Z pozice Zemského ředitele, Allianz pojišťovny, jsem odešel do své makléřské firmy na pozici výkonného ředitele. Klienti a účastníci tréninků oceňují mou silnou orientaci na měřitelný výsledek, přímočarost a reálnou zkušenost z obchodu a managementu.
Tréninky, které vedu, jsou tematicky zaměřeny: projekty obchodní strategie, manažerské a obchodní dovednosti, řízení aktivit, finanční poradenství pro privátní a korporátní klienty, výkonnostní koučink, komunikace, konflikty a asertivita, vyjednávání, týmová práce, motivace, péče o klienta.
Výběr z realizovaných projektů pro: Allianz pojišťovna, a.s. Raiffeisen stavební spořitelna, UNIQA pojišťovna a.s., ČSOB Leasing Slovensko, ČSOB Banka Slovensko, KAPITOL pojišťovací a finanční poradenství, a.s.
Zajišťuji realizaci tohoto tréninku tak,
abyste byli v příjemném prostředí
a poslouchali inspirativní téma
vedoucí k Vašemu viditelnému zlepšení.
Věřím, že to je důvod se k nám vracet.