Vedou vaši lidé obchodní jednání v angličtině nebo němčině, orientují se na zahraniční trh, potřebují si přeložit plány, pokyny nebo píší výroční zprávy a reporty?
Typické situace českého trhu, kde se používá cizí jazyk:
- Obchodníci, kteří se potřebují připravit na konkrétní obchodní vyjednávání nebo se připravují oslovit nový trh
- Vedení jednání s obchodními partnery
- Spolupracující subjekty ve vztahu „zahraniční matka – tuzemská dcera". Kooperace ve výrobě, servisu, oddělení bank, pojišťoven, leasingu
- Obchodní nebo servisní call centra zaměřená na globální trh
- Řízení lidí. Manažeři, potřebují cizí jazyk pro předání úkolů, jejich kontrolu, motivaci svých podřízených
Cizí jazyk učíme metodou opakovaného memorování – podvědomé vnímání textu, něco jako když slyšíme jednu pravdu, zapamatujeme si ji. Základem Metody zrychleného učení jsou následující aktivity:
- Používání speciálních VARIO sluchátek pro opakovaný poslech pro fixaci slovní zásoby do dlouhodobé paměti
- Zapojení obou mozkových hemisfér do procesu učení a propojení krátkodobé s dlouhodobou pamětí
- Zvýšení koncentrace mozku na učení jeho převedením do stavu Alfa vnímání
- Využití aktivního poslechu s porozuměním, při osvojování správné výslovnosti a fixaci slovní zásoby do krátkodobé a střednědobé paměti