Kurz je zaměřen na získání provize najitím obchodních příležitostí v kmeni obchodníka a jejich vytěžením.
Účastníci získají postupy a tipy, jak získávat data na trhu i uvnitř firmy pro prodej finančních produktů a služeb.
Účastníci získají postupy a tipy, jak získávat data na trhu i uvnitř firmy pro prodej produktů a služeb.
Naučíte se rozlišovat různé typy lidí, které vedete, případně s kterými na denní bázi spolupracujete.
Výsledek tréninku: zvýšit příjem obchodníka i zisk společnosti.
Trénink je postaven jako "rychlokurz" pro manažery kteří potřebují zaujmout na první náborové schůzce!
Zisk je tvořen prodejem zboží a služeb. Získáte vlastní návod, jak se chovat ke klientům, abyste je motivovali k nákupu.
Budete vědět jak najít člověka, oslovit, zaujmout, přesvědčit, navázat spolupráci, adaptovat jej do pracovního procesu.
Budete umět efektivně pracovat s vašimi cílovými skupinami klientů a zákazníků. Nabídnete a prodáte službu nebo produkt.
Hledáte do prodejního týmu novou posilu a kladete si otázky: Kde najdu nové lidi? Jak a kdy je oslovím? Co jim řeknu?
Obchodníci potřebují poznat core business svých potenciálních klientů, malých firem. V tomto tréninku získají informace, které spojí s obchodními argumenty a obojí přenesou do prodejní řeči.
Hledáte důvody k prodeji pojištění na bankovní pobočce? Přemýšlíte jak zvýšit prodej pojistných produktů Vámi řízenými pracovníky? Uvítáte argumenty, které přimějí klienty uvažovat o pojištění?