Tréninkový program je zaměřen na stavbu celé obchodní sítě nebo doplnění obchodní struktury v pojišťovnictví.
Výsledek tréninku: zvýšit příjem obchodníka i zisk společnosti.
Naučíte se rozlišovat různé typy lidí, které vedete, případně s kterými na denní bázi spolupracujete.
Obchodníci potřebují poznat core business svých potenciálních klientů, malých firem. V tomto tréninku získají informace, které spojí s obchodními argumenty a obojí přenesou do prodejní řeči.
Trénink je určen pro specialisty podpory prodeje pojištění v bance. Je nastaven tak, aby umožňoval řídit jejich vlastní čas, také však jak předat tuto kompetentnost dále.
Co měřím, to řídím.
Účastníci získají postupy a tipy, jak získávat data na trhu i uvnitř firmy pro prodej produktů a služeb.
Účastníci získají postupy a tipy, jak získávat data na trhu i uvnitř firmy pro prodej finančních produktů a služeb.
Základem je rozdělení obchodních aktivit na pobočce tak, aby se obchodní místo stalo ziskové.
Obchodník si často plete prezentaci řešení s prezentací ceny. Klient nejprve musí mít potřebu, pak ji chtít řešit a pak znát řešení.
Hledáte do prodejního týmu novou posilu a kladete si otázky: Kde najdu nové lidi? Jak a kdy je oslovím? Co jim řeknu?
Kurz je zaměřen na získání provize najitím obchodních příležitostí v kmeni obchodníka a jejich vytěžením.