Obsah programu je speciálně koncipován pro obchodníky v přímém prodeji, kteří potřebují odbourat bariéru k telefonování a naučit se řídit obchodní telefonát na klienty nové a přidělené.
Obsah programu je sestaven pro obchodníky přímého prodeje tak, aby se zvýšila jejich úspěšnost v obchodním telefonování. Soustředíme se na práci s konkrétními cílovými skupinami
Menší loajalita k firmě, odpor k starým obchodním postupům, neakceptace autorit nebo fluktuace jako nástroj získání vlastních zkušeností. To jsou některé z hodnot, které vyznává mladá obchodní generace YSG (young sales generation). Musí to tak opravdu být? Nebo je to jen jiný jazyk, který se musíme naučit.
Když víte, že pro mladou generaci obchodníků už není smyslem života vydělávání peněz, kdy peníze jsou nástrojem, nikoliv cílem a kdy ideální představa o práci je job, kam se chodí i bavit, tak také umíte promluvit jejich řečí, a tedy se i dohodnout. Přesně o tom je tento trénink.
Obsah programu je sestaven pro obchodníky ve finančních službách tak, aby se zvýšila jejich úspěšnost v obchodním telefonování.
Obsah programu je sestaven pro manažery přímého prodeje tak, aby se zvýšila jejich úspěšnost v aktivním telefonování.
Akvizice je boj o nová území. Téměř vždy se jedná o získávání zákazníka, který už někomu patří. Musí tedy existovat dost přesvědčivých důvodů pro potenciálního zákazníka, aby změnil poskytovatele finančních služeb. Udělá to, když mu zformulujeme užitky do jeho řeči.
V přerozděleném trhu se stává klíčovou získávání nových klientů. Boj o data poroste a přitom často "sedíme na zdrojích".
Kurz se zaměřuje na postupy, které umožní každou servisní návštěvu otočit do prodeje, tak i do budoucího termínu.
Trénink je zaměřen na zvýšení účinnosti kampaní, které firma realizuje do portfolia/kmene svých klientů.
Obsah kruzu je postaven na vedení obchodního rozhovoru.
Spokojený a zrelaxovaný zaměstnanec je přínosem pro firmu. Lekce yogy přímo na pracovišti jsou oblíbeným benefitem.